Search
Close this search box.

Είσαι εκπαιδευτικός ή γνωρίζεις ένα αντικείμενο που μπορείς να το παρουσιάσεις στα παιδιά υπό μία προοπτική Χριστοκεντρική;

Τότε μπορείς να δηλώσεις συμμετοχή για να διακονήσεις σ' αυτήν την προσπάθεια προς δόξαν Θεού.

Παρακάτω θα βρεις χρήσιμες πληροφορίες για το πώς στήνεται μια Σειρά Μαθημάτων για το Διδασκαλείο!

1. Η κάθε Σειρά Μαθημάτων προσπαθεί μέσα από τη διδασκαλία του γνωστικού αντικειμένου (π.χ. ελληνικά, γεωγραφία, αγγλικά) να δείξει πώς αυτό εντάσσεται στο σχέδιο του Θεού, πώς η σοφία του Θεού το έχει κατασκευάσει και πώς μέσω αυτού ένας Χριστιανός μπορεί να ανεβεί πιο ψηλά πνευματικά. Δεν θέλουμε, δηλαδή, απλώς να μιλάμε για τις ζωές των αγίων και σε δεύτερο πλάνο να μιλάμε για τη γεωγραφία, τα αγγλικά ή όποιο άλλο γνωστικό αντικείμενο θέλουμε να διδάξουμε· θέλουμε να υπάρχει ουσιαστική σύνδεση.

2. Στόχος είναι τα παιδιά να κατανοήσουν ότι κάθε γνωστικό αντικείμενο, που πλέον έχει καταντήσει να διδάσκεται μόνο προς απόκτηση ικανοτήτων ώστε να εφαρμοστούν αυτές σε κατοπινή εργασία προς απόκτηση χρημάτων και υλικών αγαθών, έχει και μια επιπλέον διάσταση, όπου ο Χριστιανός δι’ αυτού υμνεί και δοξάζει τον Θεό με τα τάλαντά του.

3. Η κάθε Σειρά Μαθημάτων μπορεί να χωριστεί σε κύκλους, που θα διδαχθούν σε διαφορετικές χρονιές και θα ανακυκλώνονται, αλλά ο κύκλος κάθε χρονιάς έχει αρχή και τέλος και αποσκοπεί να διδάξει τα παιδιά πολύ συγκεκριμένες γνώσεις, όσο το δυνατόν πιο θεμελιώδεις, με την προοπτική ότι κατανοώντας αυτές τα παιδιά μπορούν να δομήσουν επάνω τους και άλλες γνώσεις που δεν έχουν διδαχθεί.

4. Το Διδασκαλείο εργάζεται παράλληλα με άλλες σχολικές και εξωσχολικές δραστηριότητες των παιδιών, που σημαίνει ότι δεν ξεχνάμε πως τα παιδιά έχουν προσλάβει και από αλλού πληροφορίες που μπορεί ο δάσκαλος να αξιοποιήσει στο μάθημα, ή που δεν χρειάζεται να επαναλάβει σε τόσο βάθος, ή που πλέον καλείται να παρουσιάσει διαφορετικά ώστε να τους δώσει άλλη προοπτική, πολύ πιο ουσιαστική και πνευματική.

5. Όλες οι επιστήμες και οι γνώσεις σ’ αυτόν τον κόσμο έχουν την καλή τους και την κακή τους πλευρά, την αγαθή και την πονηρή. Σε αυτές τις Σειρές Μαθημάτων αποσκοπούμε επίσης να βοηθάμε τα παιδιά ώστε να διακρίνουν σε κάθε γνωστικό αντικείμενο το ωφέλιμο από το βλαβερό και το σωστό από το λάθος. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με πάρα πολλούς τρόπους, χρησιμοποιούνται κυρίως διαδραστικές δραστηριότητες όπου τα παιδιά από μόνα τους καλούνται να αντιληφθούν το σωστό.

6. Το υλικό που παράγεται, σε αντίθεση με ένα μάθημα σχολικό, παραμένει στην ιστοσελίδα και πρέπει να είναι διαμορφωμένο, ώστε ακόμη και μαθητές που δεν παρακολουθούν τις ζωντανές παραδόσεις να μπορούν να το μελετήσουν αλλά και να εξασκηθούν πάνω σε αυτό, με άμεση ανατροφοδότηση, αφού δεν θα έχουν επαφή με τον δάσκαλο.

Αν σ' ενδιαφέρει ο παραπάνω τρόπος διδασκαλίας, στείλε μας την αίτησή σου παρακάτω με τη φόρμα παρακάτω!

Στην αίτηση πρέπει να αναφέρεις υποχρεωτικά:

– Ηλικία & εκπαιδευτική εμπειρία.
– Γνωστικό αντικείμενο που σ’ ενδιαφέρει να διδάξεις.
– Αν κατέχεις γνώσεις όσον αφορά τη δημιουργία υλικού για διαδικτυακούς χώρους, πρόγραμμα διαμόρφωσης υλικού (επεξεργασία βίντεο, εικόνας κτλ.)
– Αν κάποιος σού συνέστησε αυτήν την προσπάθεια και ποιος είναι αυτός!

Θα χαρούμε πολύ να συνεργαστούμε μαζί σου στη διακονία αυτή.